Воскресенье, 13.07.2025, 02:34
Приветствую Вас Гость | RSS

машинист локомотива

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Главная » 2013 » Август » 27 » Техніку для української залізниці будуть купувати в лізинг
23:17
Техніку для української залізниці будуть купувати в лізинг

Техніку для української залізниці будуть купувати в лізинг

Техніку для української залізниці будуть купувати в лізинг

Лізинг звільнить УЗ від необхідності вилучати значні кошти з обороту.


Після заяви Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) про широкі можливості фінансового лізингу для українських підприємств, цим механізмом вирішила скористатися Укрзалізниця. Залізнична галузь впровадить лізингові схеми для закупівель нових вантажних вагонів, в першу чергу, найбільш затребуваних на ринку. Нагадаємо, в інтерв'ю телеканалу БТБ директор Департаменту аграрного бізнесу ЄБРР Жиль Меттеталь заявив, що механізм фінансового лізингу є перспективним для українських підприємств, зокрема, аграріїв - оскільки дозволить забезпечити їх доступною та якісною технікою. Фінансові умови лізингу є більш стабільними, ніж умови кредитних договорів - на відміну від процентних ставок за кредит, ставки лізингу залишаються незмінними протягом усього терміну дії договору. "Механізм фінансового лізингу, на відміну від кредитування, що не вимагає додаткових гарантій, застави майна і з боку Укрзалізниці. Крім цього, сьогодні банки неохоче видають довгострокові кредити, а за лізинговою схемою інвестиційні кошти залучаються на термін, що перевищує термін дії кредитних договорів. Це дозволяє зменшити розміри щорічних лізингових платежів порівняно з розрахунками за кредитами", - йдеться в повідомленні відомства. Читайте також: Укрзалізниця оновлює парк електровозів і напіввагонів За лізинговою схемою буде оновлено найбільш затребуваний вантажний рухомий склад - напіввагони (вагони без даху). За фактом механізм буде працювати як довгострокова оренда з викупом. Придбати напіввагони безпосередньо за свої обігові кошти галузь не може: хоча вантажоперевезення є головною статтею доходу УЗ, однак на оновлення основних фондів (вагонів, локомотивів, шляхового господарства тощо) залізниці України можуть витрачати не більше 8-10% зароблених коштів. 60% доходу направляються на зарплату працівникам (36%), відрахування в держбюджет і цільові фонди (24%). Таким чином, лізинг звільнить УЗ від необхідності вилучати значні кошти з обороту в складних економічних обставинах. Як повідомлялося раніше, в цьому році підприємства Укрзалізниці "Укрспецвагон" та "Дарницький вагонобудівний завод" планують отримати 5 тис. піввагонів, постачання яких забезпечить лізингодавець. "Угоди з лізингодавцем на придбання вантажних піввагонів укладені на 7 років з виплатою 11% річних. Загальна вартість предмета закупівлі включає в себе вартість лізингу і суму витрат лізингодавця, пов'язаних з виконанням договорів", - зазначено в повідомленні УЗ. У найближчих планах залізничного підприємства - закупівля за лізинговими схемами нових локомотивів.
Більше читайте тут: http://tsn.ua/groshi/tehniku-dlya-ukrayinskoyi-zaliznici-budut-kupuvati-v-lizing-306828.html

Просмотров: 431 | Добавил: Ssivoha | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
календарь
«  Август 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Поиск

Copyright machinist.ucoz.ua © 2025
Создать бесплатный сайт с uCoz